Acemiiiii yüksek komisyon ödedikleri icin. Arkadaşım da gitti kredi kartı ile nakit ödeme arasında bin lira fark varmış ondan nakit olunca uyguna ama kredi kartı olunca daha yüksek istiyorlar. Bazı yerlerde iste yüksek istemiyor direk nakit getirin diyor