Kızlar merhaba, bebeğim 16 günlük oldu göbek bağı daha ilk hafta düştü ama göbeğinden hala kan geliyor. Dün doktor kontrolümüz vardı doktora da bahsettim uzun bir çubukla oraya bişeyler yaptı, sanki kapandı gibi oldu ama bugün gene kanamış. Benzer bir durum yaşayan var mı? Eşimin iş arkadaşı solüsyonlu bez koyup tülbentle sarın demiş ama o kurutmaz ki, bide canını acıtabilir alkol içeriğinden dolayı. Benzer durumu yaşayan birileri varsa önerilerinizi bekliyorum