Tubaygt Kızlar dha 30 +4 Günlüğüm bebeğim kanala girmiş doktor herhangi bişey demedi erken doğum olur felan gibi ama suan çok aşağıdan vuruyor çıkacak gibi erken doğum olmaz dimi ne yapıyim sürekli dinleniyim nolur bi bilgi verin
pamuksekerinannesi Tubaygt Acil ya da önemli bişey olsa mutlaka uyarırdı doktorun bence canım.. Benim ki de 27 haftalık doktor baş aşağı dönmüş dedi.. Erken değil mi dedim yok yok iyi dedi.. Hoş benim plesantam aşağıda 😞😞 Ama içinde kaldıysa Pazartesi ara doktorunu bi sor istersen yine de
Busranisa Tubaygt canım bence erken girmis kanala cok baska bir doktorada gorun erken suyun gelebilir basinctan dinlenmende fayda var
Aselseda Benim bebegim de bas asagi duruyor doktor cok asagida dedi ama heralde henuz kanala girmedi 🙁 ne zmn girer bilmiyorim