KuzeyinAnnesi10 K123k yumurtlama oluyor canım regli günü bile hamile kalan var benim hemen regli bitimiydi değerlendir regli olana kadar her günü
Blossom K123k Bu yumurtlama testi. Yumurtlama olmuyor bu arada. Lh hormonu vücutta hep var. O yüzden hep çift çizgi çıkar. Ha hamilelik çıkarımı yapacaksan ikisi de kopkoyu olunca öyle bir çıkarımda bulunuyorlar.
yenidenanne34 K123k ovulasyonun boyle cikmasi normal zaten genelde bu sekilde cikar. Eger yumurtluyo olsaydin silik olan cizginin de digeri kadar koyu cikmasi gerekirdi
K123k KuzeyinAnnesi10 adetime 3 gün var bazilarida olması gereken değer yumurtlama yok diyor şaştım kaldım 😂
adatuna K123k yani tekrar yumurtlama dicem ama ikisi de koyu değil çok normal bi test bence yumurtlama günleri dışında diğer çizgi daha silik oluyor . Farklı bir durum yok normal
K123k adatuna bende öyle biliyorum daha silik oluyor diye biliyorum testi aldığım kutunun üstündede pozitif yazıyor pek bişe anlamadım vallaha ama sol kasigim çok ağrıyor 1 tatlı kaşığı dolusu sıvı beyaz akıntım geldi onu görünce yapayım dedim birazda 😂
Duruuu1 K123k bende ama yavaş yavaş öğreniyorum belkide bir ay içinde ikinci yumurtlaman oluyor olabilir teste devam et koyulasirsa daha fazla hamilelik testi dene. Benim 2 3 gün önce ovu ikinci çizgi hiç yok gibiydi dün biraz daha silik bugün daha koyuydu. Bilemiyorum artık hayırlısı olsun inşallah
64Demet64 Belkide hamilesindir bide hamile testi al yap. Bazilari diyor hamile oldugunu ovulasyon 2 cizgi gsoterince adet gunundebveya yakininda oyle anlamis belki seninde oyledir
K123k 64Demet64 vallaha hiç bilmiyorum ovulasyon testinin dilinden anlamıyorum sadece kutunun üstünde pozitif gösteriyor ama burdan öğreneyim dedim çoğu kişide yumurtlama değil yazmış o yüzde adetimi beklicem ondan sonra tekrar denicem ovulasyonu 😂