Kizlar 21+2 haftalık hamileyim yoğun akıntım var diye doktora gittim rahim ağzı uzunluğu 35 mm ölçüldü ve enfeksiyon denildi fitil verildi ama geçen hafta çarşamba günü yani 1 hafta önce de 43 mm ölçülmustu . 15 mm ve altına erken doğum diyoruz şu anlık erken doğum riski yok denildi. Sizce uzunluğu iyi mi ???