Onemother1 hilalberke doktor bize göbeği düşüne kadar yıkamayın ama silebilirsiniz dedi.yıkamadım ona rağmen 18 günde düştü göbeği.yıkayan da var yıkamayan da ama bn yine olsa yıkamazdım enfeksiyon kapmasından korktuğum için
KuzeyinAnnesi10 hilalberke bizde eve bebek gelir gelmez yıkanır yok geceymis akşam ezaniymis öyle bisey yokmuş göbeği düşmesini de bekelemnize gerek yok cnaim yikayabilirisn hem rahatlar
karanmom hilalberke kimi yıka diyor kimi yıkama bende kararsızım bu konuda bebeğim doğunca hemen yikamalimiym yikamamalimiym
elifsen Bu Sıcakta bence her gün yıkayın. Göbeğin düşmesini beklemeye gerek yok. Çok fazla sabun değdirmeyin göbeğine ve yavaşça kurutun. Bebekte rahatlar.
hilalberke Onemother1 bana da aynısını söylediler ben de yıkamadım hala. Ben normal doğum yaptım ben ne zaman yıkanmalıyım ?
Onemother1 G12s_18 bilmiyorum ki nadir durumlarda 20 günü bulabiliyormuş o da bana denk geldi 🥴kalındı çok kordonu belki o yüzden olabilir
Kuzeymiraa hilalberke göbek bağı için bantlar var onlardan yapıştırıp gönül rahatlığıyla yıkayanilirsniz zaten sıcak sevinir bebiş
miniikserce Herkez farklı şey söylüyor, bende kararsızım bu konuda ama enfeksiyon kapmasın diye göbek bağı düştükten sonra yıkarım diye düşünüyorum.
Hunilininbirii hilalberke ben göbek bağı düşünce yıkadım. Yıkamak isterseniz göbeğine havlu kapatın yıkayıncada iyice kurutun bişey olmaz
hilalberke Hepinize cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Peki ben normal doğum yapmış biri olarak ve dikişlerim var ben ne zaman yıkanmalıyım iki gün oldu doğum yapalı hatta yarın sabah 3 olacak
yanealakanealakaa hilalberke canım sen al duşunu. duştan çıkınca orayı batikonla güzelce temizle sonra fön makinesiyle kurut. lavabodan sonra da aynı şeyi yap. iyileşir dikişlerin hemen
Onemother1 hilalberke normali bilmiyorum ama bn sezeryan olmama rağmen hemen yıkanabilirsin demişti doktor dikiş yerine su geçirmez bant yapıştırıyolar çünkü