Migrenligebe Nasipse yarin oglen doguma girecegim. Ilk bebegimde gogsum cok acimisti. Acaba onden bi sey yapsam daha az aci olur mu? Krem falan? Surem az, bir gun var ama yine de denemek isterim tavsiyeniz olursa.
Karanfill Migrenligebe gümüş kapak sayesinde göğüslerim hic yara olmamıştır. Doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başlamıştım
Azra41 Migrenligebe her emzirme sonrası krem ve gümüş kapak kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tek yaşadığım sıkıntı hastane tipi pompayla sağım yapmıştık o zaman bı ağrı oldu yara falan olmadı. Gümüş kapak çok iyi valla. Gogsunuzdeki sütler akıyor ve içeri de kalıyor süt yani gunus kapakla kapattiginiz için ve göğüs ucunuz nemleniyor haliyle yara da olmuyor
Pertefeza1 Migrenligebe lansihon göğüs kremi bana mkemmel etki etmişti denemenizi tavsiye ederim ilk doğumumda kullandım ve asla göğsüm yara olmadı elhamdülillah
Mavisim3457 Sak94 Ben netten 36.haftadan sonra günde 2 saat takıldığını duymuştum kullananlardan yorumlardan. Doğum sonrası emzirme sonraları takıyorlarmış.
Karanfill Sak94 iki saat falan takiyordum. Doğumdan sonra da hep taktım sadece emzirirken cikariyordum