serifeaslan01 Ben hızlı kilo alıp verince bile çatlak oluşmuştu kalcamda basenlerimde şimdi gebelikte üçüncü ayimi bitirmek üzereyim kullanıp memnun kaldığınız ürünler nelerdir?
BirazbundanBirazondan1 serifeaslan01 bebek yağı da öneririm. Ben kullanmıyorum. Şimdi ye kadar çatlamadım
Nur_00 Kremleri boşver canım aktardan acı badem ve tatlı badem yağı al karıştır sür benim çatlağım olmadı
Nfm Lierac ve hindistan cevizi yağı (gratisten aldım organik) kullanıyorum şuanlık yeni çatlak yok gibi ama son aylarda illaki çıkıyor
elisa38 Bazı çatlaklar doğum dan sonra daha belirgin oluyormuş kızlar biraz da genetik oluyormuş ben kakou yağı kullanıyorum