Sarı akıntı geliyordu acilden idrar istediler ve enfeksiyon çıktı… leu pozitif(++) böyle yazıyor. Doktoru toz ve hap verdi hap 3 gün kullanacaksın dedi sadece. Aşırı korkuyorum ya bebeğime zarar vermiş midir 9 haftalık gebeyim. Bu durumu yaşayan var mı?