Feyzsali Bizde yaptık 15-16 haftalıkken gördü eşim zaten hep istiyordu çok bi masraf olmadı bence ya 800e süslerimizi yine o fiyatlara da pastamızı yaptırdık (ama bizim kalabalıktı 40-45 kişi kadar😂) evim de müsaitti mekan da tutmadım hatta tahmin kutusu falan aldık çok eğlendik tavsiye ederim bence bütçene uyduğu kadarını yapabilirsin 🥰
Süs için herşeyi internetten aldık yanımıza kalsın Allahım kısmet eder de 2.olursa orda da kullanırız diye düşündük ☺️