gamizee_ Sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı yaptırmanın vakti geldi diye yarın yapacaklar, ama ben çok korktum bazı şeyler okuyup. Bilinçli anne ve anne adayları bana bu komuda yardımcı olur musunuz, fikirlerinizi yazar mısınız? Bir de çok acıyor mu?
Bebisannneessi gamizee_ en son liseye başladığımda olmuştum o yüzden ilk doz oldum, 2. Doz için çağırdılar sağlıkocağından ama kendi doktoruma sorduğumda gerek yok dedi o yüzden 2. dozu olmadım, bide evet biraz fazla etkiliyor insanı 2 gün asi vurulan kolumla birşey yapamadım ağrıdı hep
likesah gamizee_ tetanoz asisi cok eskilerden beri uygulanan cok da etkili bir asi. Yenidogan tetanozuna karsi koruyuculuk icin olunmasi gerekiyor su an yenidogan tetanozu cok yaygin degil cunku asilama guzel yapiliyor eger asi olunmazsa hastaligin yeniden yayginlasma ihtimalinden bahsediyor doktorlar. Acisi da yapan kisiye gore degisiyor ben bircok kez tetanoz asisi oldum bazisinda 2-3 gun kol agrisi yasadim ama dayanilmayacak bir agri degil gebelik icin asi oldugumda yapan kisinin eli cok hafifti hic agrim olmadi
teachermom1 gamizee_ Evet olmalısınız. Benim eşim dr ben olacağım. Kötü bir şey olsa bana yaptırmazdı değil mi? Mutlaka aşınızı olun.
Mine-1 Bence yaptırmalısın zaten küçük bi araştırma da yapınca herkes olunması gerektiğini söylüyor araştırmalar da o yönde o seni bebeğini koruyor en basiti sezaryan olacaksın orda bıçak makas kullanılıyor kesim oluyor iğne ya da her türlü olumsuzluklara karşı seni koruyacak doktorum olmamı söyledi temmuz başında oldum bu ara gidip 2.dozu yaptırcam (1 ay sonra gel demişti) ağırlık yaptı kolumda benimde 2 gün sürdü ama dayanılmayacak bişi değil dikkat edeceksin sadece o da gelip geçiyor bence ileride oluşacak tehlikelere karşı eğer doktorun da onaylıyorsa ol derim herşey senin için 🧡
myangelson gamizee_ doktorum ikisini de ol dedi oldum hafif acıdı kolumun üstüne yatınca, bir yere çarpınca ve yukarı kaldırınca o kadar
Ezgikrgz gamizee_ Bende yaptırdım doktorum yaptırmamı tavsiye etti 2 dozu da oldum. Bir sıkıntı yaşamadım hem bebek hem de sizin için olması gereken birşey diye düşünüyorum. Normal de olsa sezaryen de olsa kullanılan malzemeler sizin enfeksiyon kapmamanız açısından mühim olduğunu düşünüyorum bu benim fikrim tabii. Sizin için en doğrusunu doktorunuz bilecektir.🙏🏻🌸