Aslhnam ne kadar doğru bilmiyorum ama emekleme pozisyonunda durmanın bir yerde bebeğin dönmesine yardımcı olduğunu görmüştüm benim kızım da 30 haftalikti donmemisti o akşam bol bol halılarını girgirladim durdum oturdum yerde bir şey yapıyordum garip bir hareket hissettim acı bir şey oldu yani sonra da sürekli idrar baskısı o gün bebeğim dönmüştü bence bir dahaki kontrolde bebeğim doğum pozisyonunu almıştı 32 haftalikti, tabi tesadüf de olabilir o ara dönsün diye herşeyi yapıyordum çünkü ne hareket varsa deniyorum tabi bize zarar vermeyecek bir hareket olması kaydıyla 😁