Nergisnur birisi daha sormuştu ona anlattım kopyala yapıştır yapıyorum :) endişe etmeyin bizimde 1 hafta 2 hafta 3 hafta derken şuan 4 hafta önde :) ilk gebeliğim de de aynı durumu yaşadığım için telaşlanmadım ama ilkinde korkmuştum öncelikle genetik bir durum oluyor benim eşimin de bir tık büyük başı bir de sıvı birikmesinden oluyor ama o usg da görünüyor olsaydı derdi doktorunuz sizinde genetiktir ilk bebeğim de haftasını beklerse sezeryan demişti doktorum 37+5 te geldi kafası 41. Hafta ile normal oldu 2. Gebeliğim bu hafta gelirse normal bu haftadan sonra sezaryan dedi doktorum başı yine ilerde normal doğum şansım düştü maalesef sağlıkla gelsinler de telaş yapmayın bir de öyle büyük bir kafa da olmuyor milimetrik ölçümler bunlar koca kafalı bir şey doğmuyor yani ama kemikler vajina 10 cm genişliğe uygun olduğundan normal doğum sıkıntı oluyor doğacağı zaman başı 41. Haftadan büyük olursa