Hulyalp Zeynepgrler normal yiyip iciyorum ama yedikten sonra mesela suanda ki gibi cok pisman oluyorum cunki midem bulaniyo kafami kaldiramiyorum kusmamak icin 🙁
Ecece Zeynepgrler canım bişey isterse zorla yesem sırf hap içmek için bi iki lokma yiyorum aşırı mide bulantımdan dolayı
Esraburhnkulu Zeynepgrler ya konuyla alakali degil ama ben test yaptım pozitif çıktı son adet tarihine göre 5 haftalık hamileyim kaşık ağrıları bel ağrıları var. ilk hamileligimde göğüs hassasiyeti coktu bunda hiç yok neden acaba.
Zeynepgrler BL08 bu haftaya kadar süt yumurta yoğurt badem ceviz kayısı meyvelerden yiyordum kahvaltımı yapıyordum düzenli yemeye çalışıyorum ama bugün TSH yüksek çıktığı için ilaç kullanmaya başladım mide bulantım artıyor git gide yiyemiyorum
Ecece Esraburhnkulu canım herkesde yada her hamileliğinde aynıları yaşamak zorunda değilsin bende 5 haftalıkkken kasık ağrısından başka hiç bişey yoktu şimdi 8 haftalık 1 hafta öncesi belirtileri yaşadım yani göğüs hassasiyeti ve bulantı sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻
Meyvenin-annesi Günde iki bardak süt, çokça meyve, ceviz siyah üzüm, bi kase yoğurt, ve bolca su 😂😂 unutmadan çubuk kraker tam olarak kurtarıcı 🥰
FHKK Zeynepgrler 9 haftalık olmaz mı 😊 herşeyi yiyorum şükür mide bulantsıı ne bilmiyorum bile. Ağırlık olarak meyve sebze limon soda çubuk kraker. Çikolatayı çok seven ben çok istekli bakmıyorum artık 😕😕
SeymaK Ben 8+4 oldum uyku halleri dışında sıkıntım yok mide bulantısı hiç yaşamadım herşeyden de yiyorum
Aynur55 Teonam doktoruna git hemen yada ara bende de olmuştu progestan 200 mg kullanıyorum şuan 8 haftalığım ben insAllah herşey yolundadır 😔