Biranneikibebek_ ben yine hurafe curutucu olarak geldim ,erkek bebek kasıkta hsisedilir iki bebeğimde kasiktaydi ,erkek bebekte ayaklar üşür bu gebeligimde Ağustosa kadar nerdeyse çorap giydim üşüdüm hala da üşüyorum , erkek bebekte kanama olur ,kanamam var , erkek bebekte tatlı yersin hep tatlı yiyorum , karnın sivri olur kızımda da sivriydi bunda da sivrilmeye basladi velhasil 2. Kızım geliyor tüm bunlar hurafeymis 😁 ramzi teorisine de göre de, çin takvimine göre de ilk cocugum erkek olmalıydı ama kız yani 😁