Kızlar selam 32 haftalık gebeyim. 2 gündür ağır burun akıntım ve boğaz ağrım vardı. Bugün göğsüme indiği hissettim. Dahiliyeye göründüm. Doktor enfeksiyondan şüphe etti. Kan verdim . Sonuç crp 23 çıkmış . Normal aralık 0-5 . Şimdi doktor ile görüşeceğim antibiyotik başlatacağım demişti öyle bir durum olursa . Sizce bu gebeliğime etki eder mi ?
Korktum biraz