Madeinpelin 39+ 4 nstye girdim sancım az ama açılmam başlamış 3 buçuk cm doktor nstyi beğenmedi sezeryana alabiliriz dedi . Dualarınızı ihtiyacım var kızlar
adatuna Madeinpelin suni sancı vermiyor mu neden direkt sezeryan dedi ki acaba? İnşallah kolay geçer🫶🏻
elifnr47 Madeinpelin Allah yardımcınız olsun sağ salim kavuşun bebeğinize inşaallah neden suni sancı vermiyolar acilmanizda varmis ne güzel
Madeinpelin adatuna su an suni sancı alıyorum nst böyle giderse dedi sezeryana alırız dedi kordon dolanması var
Migrenligebe Allah yardimciniz olsun, saglikla kucaginiza alin insallah. Dogum seklinizin hicbir onemi yok. Onemli olan saglik unutmayin. Hayirli saglikli bi evladiniz olur insallah