Canan Karatay izleyip mi karar veriyorsunuz? Yapmayın Allah aşkına. Neye karar verip vermediğiniz beni ilgilendirmiyor. Fakat bu kadar bilinçsizce yorumlar görünce yazamadan edemiyorum. Eğer bilimsel olarak bir karar verecekseniz meta-analiz denilen makaleler var. Pek çok çalışmanın sonucunu kıyaslıyor alanında uzman kişiler! Ki doktorunuz önerdiyse neden şüphe duyuyorsunuz? Şüphe duyduğunuz birine gitmek apayrı bir konu zaten. Ayrıca günümüzde sırf popüler olmak için genel olan bir bilgiye karşı farklı düşünceler ortaya atan birçok kişi bu şekilde kafa karıştırıyor ve amaçları da zaten gündemde kalmak. Çokta iyi başarıyorlar. Görüldüğü üzerine. Bizim bakmamız gereken bir kişi değil, yapılan çalışmaların ortalaması. Gebelik şekeri de geri dönüşü olmayan pek çok şeye neden olabilir. Yok ben dikkat ettim çıkmadı. Yok arkadaşım çok yedi çıktı. O zaman doktorların test yapmasına gerek yok. Sizin deneyimlerinizi dinleyip sonuç çıkarabilir. Ne ala!