3premsesinannesi Hanımlar dişim çok ağriyor altlı üstlü 2 dişim sızlıyor iltihaplı bebeğe zararı varmış ne yapmam lazım çok kötüyüm 17+5 haftalık ultraaona gore 19+2 haftalik bebegime zararı olurmu hiç iyi ddgilim çeneme kulagima bile agri yapiyor
nb- 3premsesinannesi hamilelerin kullanabildiği antibiyotikler var dojtoruna danış o seni yönlendirir çekme bu acıyı sana da zararı olur
Bebisannneessi 3premsesinannesi benimde hamileliğim boyunca dolgularım düştü, dişlerim hava alıyor ve biseyler yedikçe sızlıyor, bebeğe zararı olur diye doktora da gidemiyorum
Beyzebahsii 3premsesinannesi aynı sorunu bende yaşadım enfeksiyonun bebeğe geçmesi daha riskli. O yüzden diş hastanesine gidip hamile olduğunu belirt. O zaten uygun ilaç verir. İlaçlarını da takipli olduğun kendi doktoruna danışarak kullanırsın. Zaten kullanma demeyecektir. Ben kullandım geçti hemen 😊
ParodiMom Ben bir hafta o acıyı çektim öldüm dirildim vallahi en son gittim antibiyotik kullandık da şükür baya geçti yine dikkat ediyorum bakımına inşallah doğuma kadar çıkarır beni
Bebisannneessi 3premsesinannesi sabredecek gibi değilse doktorunuza bı danışın belki dişçiye git der, bende muayene günü soylicem doktoruma
Beyzebahsii Diş tedavisi uygun ilaçlar ile hamileliğin her döneminde yapılıyor. Son dönemlerde biraz tehlikeli sadece. Doktorunuza durumu belirttiğiniz takdirde uygun tedaviyi size söyleyecektir 🌸