Kızlar selam sanırım psikolojim bozuldu ya 38+1 olduk ama karnım çokta büyük değil dışardan bakanlar hiç öyle durmuyor diyor cidden bunalttılar artık bebişin gelişiminde de bir sıkıntı yok ama ben bile artık kurmaya başladım kayınvalide niye küçük bebek mi küçük galan diyor iyice her gördüğünde üstüme geliyor çok sıkıldım artık normal mi sizce