Pitirciksu Merhaba arkadaşlar bi sorum olacaktı. 14+ 4 hamileyim. Bulantıdan dolayı multivitamin içemiyorum kokusu çok fena. İçebilmek için önerileriniz var mı
Sevgi1985 Pitirciksu vitamin olarak decavit kullanıyorum kokusu ve tadı yok diğerlerini denedim içerken kustum o yüzden iki hamileliğin dede decavit kullanıyorum
Blueberry0 Pitirciksu Kesinlikle. Ben damla şeklinde yazdırmıştım onu kullanabiliyorum sadece. İlacı asla içemiyorum