Kubos58 Esmer00 aaa cok sanslisin erkenden belli olmus bende dis gebelik gecirdim ve gec farkettiler ic kanama baslatilmisti acil ameliyata aldilar
Mehmetabay0990 Kubos58 benim de adetim ağustosun 9 ilk kan tahlilim çarşamba günü aabah 8 de 9.90 çıktı ikinci tahlilim 15 te 36.98 çıktı
1prensesannesi__ Kubos58 ayy benimde bat 9 ama hala pozitif bi sonuc alamadim hep bi belirsiz hamile degilsem de bi regl olsam rahatlicam 🤔