Sonbahargeldi Merhabalar bu hastanede doğum düşünüyorum şuan düzenli olarak devlet hastanesine gidiyorum hastanede doğum yapan doktor önerisi olan varmı teşekkürler
Motherscup Eşimin tüm akrabaları orada doğum yaptı canım doktorlari hiç iyi değil zaten sürekli değişiyor ve herkesi sezeryan yapiyor tavsiye etmem Baypark doktorlari iyi diyorlar bi orayada bak bence