MorKelebek54 Minikkalp04 kuzum her ay ayni zamanda olmaz bi kac gun gecikip bi kac gun de erken yumurtlama olabilir. Stresten de kaynaklanabiliyo bazen o yuzden regline bi kac gun kalsa bile yapmaya devam et tstlerini bi star kisin bi bakayim kuzum
myangelson Minikkalp04 test yapmaya devam et daha ileri tarihlerde yumurtlama olacaktır canım her zaman bir olmaz
1234-i Benim temmuz ayında 19.günde pik olmuştu canım. Ağustos ayında hiç ovülasyon testi yapmamıştım hatta temmuz ayında pik olan günleride değerlendirmemiştim ama ağustos ayında farklı olmuş pik günlerim tutmuş. Aydan aya bile değişiyor
MorKelebek54 Minikkalp04 yumurtlaman yakin kuzum en son ki testin digerlerine koyi birazdaha koyu o yizden yapmaya devam et bu arada yunurtlama doneminde akinti cogalir buna da dikkat et belirti olarak kuzum ordan da anlayabilirsin tani herkezde olmaz mi ama sen gine takip et bunu