Bugün doktor kontrolümüz vardı 30.haftamızdayız. Bebeğim 4-5 gün geriden geliyormuş biraz zayıfmış ama boyu da haftasına göre 1 hafta ilerde yani doktor uzun ince bir kız olacak dedi. Ben biraz endişelendim benzer durum yaşayan oldu mu? Sizce bu sağlıksız bir durum mu? Doktor haftasıyla uyumlu gitmesi için yani bebeğin gelişimi için doktor protein ağırlıklı beslenme tavsiye etti. Sizlerin bebeğe kilo aldırıp gelişimini hızlandırmak için verebileceğiniz tavsiyeler var mıdır? Şimdiden herkese teşekkür ederim 🌸