Ozgeadnan 14+4 bugün ama prilam kullanmama rağmen aşırı mide bulantım var genelde 12 haftadan sonra geçiyo diyolar geçmeyenler de genelde doğuma kadar bu sıkıntıyı yaşıyor umarım onlardan olmam çünkü su bile içemiyorum günde 2 3 bardak o da zorla kuruyemiş meyve vs yiyemiyorum bebek nasıl beslenicek hiç bi fikrim yok ☹️