Merveylmz1 Hanımlar zorunlu sezeryan doğum olacak gibi görünüyor ilk hamileliğim ve kimisi yarıdan uyuşturulmanın iyi olduğunu söylüyor kimisi ise tamamen bayıtılmanın sizce hangisi daha iyi ?
Yguo_mom Merveylmz1 ilk dogumumda spinal oldum gayet güzel geçti uyuşuklugum 4-5 saat sonra geçti o geçincede agrılarım baya azalmıştı zaten
zeynozey Merveylmz1 spinal öneririm. 2 spinal sezeryan oldum bebişi doğr doğmaz görmek sesini duymak çook güzel bir an😇💝🥹
gamzee07 @Merveylmz1 benim ilk gebelik. Yarıdan uyuşturdum sırf oğlumu görmek için hiç birşey hissetmiyorsun Aradan bir saat sonra kendine geliyor sun zaten sonra az az ağrıları olcak oda Nobel tabi 🥰 ikinci gebeliğim de Aynı sını yapcam