Merveylmz1 Ben spinal oldum ameliyat 15 dk sürdü ve bebeğimi hemen görebildim,ten teması yaptırıldı. Benim için tek eksisi çok ödemliydim 23kg almıştım, ödemden dolayı iğne olması gereken noktaya ulaşamadı ve spinal iğneyi 8 kez denediler,8.de uyuştum.Onun dışında bence gayet güzel geçti