Minik-ve-annesi iki kızım da anne karnında deli gibi tepinir geceleri uykumdan uyandırırlardı, biri 13 yaşında diğeri 4, hala aşırı enerji dokular ve geceleri uyku saati gelince ikisiyle de kavga dövüş 😅 hiç sevmiyorlar uyumayı 🤷 şimdi oğlum karnında pek sakin, hareketli olduğu zamanlarda bile elimi koyup konuşunca sessiz sakin dinliyor beni umarım doğduktan sonra da öyle olur 🌸