Merhaba anneler, 35+6 da sürekli tekrarlanan ama cok şiddetli olmayan sanciyla hastaneye gittim. 2 cm açıklıkla dpgum başlamış aslında ama kilo alsın gelişsin erteleyelim doğumu dedi doktor. 4 tane 1000lik boş serum ve ⅘ tane rahim kasılmasını önleyici ilaç aldım. Ne olur ne olmaz diye de ciğer geliştirici iğne yaptılar. Sizce bu aldıklarım dogumu ne derece erteler yani 40 ı 41 i mi görürüm? Ben yine de çok kalsın 40 i görsün istemiyorum çünkü çok zorlanıyorum artık