Gamzeaksam nazazra24 bende inanmam ama meraktan denemistim yanlış çıktı oğlan diyordu kızım olacak benim 🥰
nazazra24 EbruKLM benim de 7 haftalık görünüyor aşağı 6 yazmışım yanlışlıkla uygulamada 7 haftalık yazıyor sizin son adet tarihiniz nedir ?
EbruKLM nazazra24 benim ilki kızdı doğru çıktı bunda da 4+3 daha yeni hamileyim… erkek gösteriyor bakalım… Rabbim hayırlı evlatlar versin inşaallah sağlıklı sıhhatli… kız erkek farketmiyor..
nazazra24 EbruKLM tabi ki önce sağlıklı hayırlı olmasını diliyorum ama bi oğlum var bir de eşimle kızımız olsun istiyoruz 🥹
Tatar59 nazazra24 ya zaten yüzde 50 şansı var takvimin. Ya erkek olacak ya kiz. Yarimizin tutuyor yarimizin tutmuyor takvime göre. Gerçekten böyle şeylere inananları aklım mantigim almıyor.
EbruKLM nazazra24 bizimse tam tersi kızımız var oğlumuz olsun istiyoruz :) Rabbim gönlümüze göre versin inşaallah :)
ebrulina nazazra24 bende bakmıştım ama doğru çıkmadı erkek bebek gözüküyordu ama bizim prensesimiz olacak 🥰🌸
ebrulina nazazra24 amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰 hayırlısı ile güzel bir prenseste size nasip olsun inşallah 🥰🥰🙏🏻
Eymenmomm Böyle şeylere inanmam sırf meraktan bakanlardanim ama oğlumda doğru çıkmıştı bu hamileliğimde ise kız diyor haftaya ogrenicez doğru olup olmadığını 😂
nazazra24 EbruKLM amin inşallah canım rabbim senin de gönlüne göre versin hayırlısıyla bi erkek evlat inşallah 😍🥰
nazazra24 leylaAraf 😂😂😂 tamam canım valla herşeyin hayırlısı aslında benim için sorun yok ama kız olsa bi kız bi erkek olsa o zaman başka çocuk yapmayı düşünmüyorum eğer erkek olursa ikincisi eşim tutturacak kız olana kadar devam diye kız çocuklarını çok seviyor çünkü 🥰
leylaAraf nazazra24 bende ilkinde bakmadım ama sonradan hesapladım baktım.rabbim hayırlı saglıklo evlatlar nasip etsin inşallah 🙏 🤲🏻