Naznaz123 Kızlar enfeksiyonla başım dertte sürekli ilaç kullanmak istemiyorum emzirme döneminde bu yağı kullanan var mı bebeğim 3 aylık
Alyaazehrsdt Naznaz123 hamilelerde bile kullanıla biliniyorsa emzirme oluncada kullanıla bilinir bence en azından ilaçtan daha az zararlı
Alyaazehrsdt Naznaz123 ben kendimde kullanıyorum hamileyim enfeksiyon olmasın ve kötü kokuyu engelliyo diye bebeklerde bile kullanan oluyor