Tugceinciuak Kizlar su keci kili mi ne ahsaptan taraklar var gerçekten bebek icin kullanisli mi yani ilk bebegim fuzuli alisveris yapmak istemiyorum kullaniliyor mu gercekten? Sizin keske almasaydim kullanilmiyor dediginiz urunler neler?
Memolininannesi Tugceinciuak vall saç tarağı çok kullanmadım bebedorun ikili tarağını aldım ince olanı konak için kullandım geri kalanı doğru düzgün kullanmadım duruyor
neanladinyurdagull Tugceinciuak Ben almadan 3 yaşa getirdim çocuğu çokda gerekli birşey değil bence zaten ne kadar saçı varda karışıyorki
Feyzaclk Tugceinciuak bence gerekli başka taraklarla olmuyor ben sürekli kullanıyorum duştan sonra özellikle . Ben bebeğimin saçını taramak istemem derseniz orası ayrı
Nurr_22_22 Tugceinciuak ben kullanıyorum taramadan kurursa saçları şekilsiz kalıyor yatismiyor sonra hem bebeğin de hoşuna gidiyor