Yildizim Bebekveben Ben Lireac kullanıyorum 33. Haftadayım çatlamadım. Bir de günde bir defa da bebek yağı sürüyorum
mehtap28 Bebekveben hindistan cevizi yagini tek gecerim dün gebe okuluna basladim orada bile direkt hindistan cevizi yagi dediler
Akrhnm Ben lierac ve mustela ve badem yagı kullandım hatta yazın zeytinyağı bile sürdüm ancak hiç etkisini görmedim.. En iyisi diye birşey olduguna asla inanmıyorum