Mervesrn SELAMlar Ben 2 Normal dogum Gercekleştirmiş biri olarak belili sebeplerden dolayı 3 üncü dogumumu Sezeryan Olmak ıstıyorum Pişman olurmuyum diyede cok korkuorum sezaryan olan anneler bilgi verebilirmi ?