MinikMucizem___ Aysenrr35 grafik olmadan bakılmıyor doktor bunu yaşa göre hesaplıyor ama genelde beta 50 üstüyse kiz diyorlar ne kadar doğru bilinmez
MinikMucizem___ Aysenrr35 attiginiz sonuçlarla kimse birsey söyleyemez dedim grafik lazım ama bakarsanız ikili test beta 65 50 üstü olunca genelde kiz diyorlar