Aybarssmom_ Kızlar özelde yaptıran var mı şeker yükleme testi fiyatlar nasıldı, yüksek bi meblağ değilse devlette uğraşmayayım diyorum
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ ben haftaya sağlık ocagimda yaptıracağım şeker yüklemesi eczaneden alacam 50 tl falan fiyatı yakınında sağlık ocağın varsa oraya da gidebilirsin yani senin kararın canım nasıl istiyorsan öyle yap ben açlığa dayanacak biri değilim o yüzden en yakın sağlık kuruluşunda gerçekleştirecem
Aybarssmom_ mervisk YigitPoyrazMomm Dnmzzeda Mrsfly Teşekkürler kızlar, sağlık ocağını bilmiyordum onu da düşüneceğim
pandasever Aybarssmom_ Malesef her sağlık ocağı yapmıyor özelikle yoğun bir kesimde ise bende Medicalparkda 243 TL ye yaptırmıştım içecek vs onlar verdi
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ rica ederim canım sağlık ocağındaki ebenizi arayin bilgisi olur sen tetonuz aşılarını oldun mu canim
Aybarssmom_ YigitPoyrazMomm henüz olmadım biz yeni taşındık sağlık ocağı ebe vs değişti haliyle bugün konuşmaya gidicem aşı için bugün veya yarın olayım diyorum dün doktorum da olmamı söyledi zaten. Sen aşı oldun mu?
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ anladım canım ben 1 doz oldum haftaya hem 2 doz aşı vurulucam hemde şeker yüklemesine yaptıracağım inşallah
Tugbacakan Aybarssmom_ sağlık ocağında yaptırabiliyorsunuz boşuna para vermeyin ben öyle yaptırdım. Eczaneden doktorunuz kaçlık içecek dediyse alıyorsunuz sağlık ocağına sabah 8′de gidip yaptırıyorsunuz.
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ valla kuzum ben aşıdan önce tüm evi temizledim herşey yaptim yemeğine kadar öyle gittim ben aşı vuruldum sadece ilk yanma oldu sonra eve gelince uykum vardı üstüne yattım hiç buz kompeklesi yapmadım ovalamadim hiç keşke yapsaydım 1 hafta ağrısından geçemedim ben tabi bu bunye ile alakalı olabilir kimi hissetmiyor kimi hemen geçiyor😄
dmldkc__ Ben az önce eve geldim şeker yüklemesini Sağlık ocağında yaptırdım. Eczaneden 35 tl ye aldık o içeceği başka da bir ücret yok. Ama içerken zorlandım biraz 🙈
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ bide benim vuruldum hafta çöl sıcaklarına denk gelmiştim vee en sıcak günde mahvoldum bayılıyordum evde az daha😄 ve sana tavsiyem üstüne vurulan tarafın ben bir an boşluğuma geldi😄 2 dozu vurulmaya korkuyorum 😢