Ruyam34 dis cikarma dönemleri geceleri çok ateş cikiyo çok şükür başka zaman ateşi çıktığını hiç hatırlamıyorum ilk 7 ay hiç kullanmadım bile ateşimler. Ama her çocuk bir olmuyo kimisi az usutse hemen ateşi çıkar. Belli bi aydan sona calpol dolven kenarda hep yedekli🤦♀️