Yazmelegi_ bende öyle hesaplıyorum ama keseden konuşunca doktor 4 haftalık civarı yeni oluşuyor pazartesi tekrar görelim dedi dün farklı bi yere gittim yuvarlak kese içinde bişey atıyordu doktora sordum daha yeni oluşuyor kese dedi ama içinde kalp gibi bişey atıyor dedim bişey demedi