Rum123 Haftadayım ve son ⅔ haftadır inanılmaz derecede kendimi kötü hissediyorum. Nabzım 100 ün Altına düşmüyor 120/140 arası olduğunda nefes alamayacak gibi oluyorum. Benim gibi böyle olan var mı başka? Bu kadar Nabız yüksekliği normal midir ? Yardımcı olabilecek biri var mı 🙏