12345ayse Arkadaşlar ben gano ferro sanol devit 3 damla magnezyum bide folik asit kullanıyordum folik asitim bitti doktor bunun yerine regemesio max kullan dedi kullanan var mı yada bu haftada hangi ilaçları kullanıyorsunuz