sila_42yigit Ya 1 hafta önce hastaneye gittim 1 cm acilmam vardı şimdi hemen doğurmak istiyorum bi yandan hiç egzersiz yapasım gelmiyo üşeniyorum benim gibi olan var mı çok üşeniyorum ya 😀😀
sila_42yigit Papatya_kokuyo5 36 +5 ya normalde hiç durmam çıktığımız var ufak tefek işler oluyor ama egzersize gelince mayisiyorum
Papatya_kokuyo5 sila_42yigit hareketli ol canım egzersiz tek başına yapılmıyor tvden aç geç karşısına