Bugün doktor bagirsakta parlama olduğu söyledi, 15+3 deyim. Sürekli özel testlerden ve taramalardan bahsetti ,doğurmak istersen hiçbirine gerek yok ama içim rahat etsin dersen böyle böyle yöntemler var dedi. Sadece benimle bu konuyu konuştu 2 hafta sonra hatırlat tekrar bakalım dedi. Bu durumu yaşayan var mı ,yaşadıysaniz neler yaptınız yardım lütfen