Kızlar günaydın bugün adetimin 3. Günü bittiğinde rahim filmi çekilmek için hastaneye gidicem.
Bazı insanlar rahim filminden sonra gebe kalıyolar ben tüpümü açtırmayı düşünüyodum ama önce rahim filmi çekitirip denemek istiyorum varmı aranızda bu şekilde gebe kalan. ?