Kızlar Merhabalar , takibimin yapıldığı hastaneden doğum ile ilgili bilgi almak istedim. Nst için her geldiğiniz de bakıldığında ekstra bir ödeme olacak dedi , ve doğum doktorun mesai saatleri için de başlarsa ekstra 1500 tl ödeme alınacak kendi doktorunu istersen diye bir bilgi verdi.
Doğum saatini kimse seçemez bu bana biraz saçma geldi size böyle bir bilgi verdi mi hastaneniz ?