Merhaba. 7 Haftalık hamileyim. 6 gündür kanamalarim var. 6 gündür de progestan kullanıyorum. Hem iğne hem hap. Bazen sancım oluyo. Bez gibi parçalar atıyorum. Doktora gitmiştik doktor kese etrafında pıhtılar var onları atıyorsunuz demişti. Normal mi bu durum ne zaman bitecek korkuyorum da. Lütfen yardımcı olun bu durumu yaşayan var mı. Sonuç ne oldu