Çarşamba günü benimde serklajım var çok heycanlıyım bu 2. Serklajım olacak diger ikiz hamilelikte yapılmıştı ama malesef erken dogum oldu şuan 11+5 olduk haftaya bugün doktorum gün verdi nolur ne olmaz yapmamız lazım diger gebelikte yaşadıgın olaydan dolayı dedi