Nesli34 ben de pazaretsi gittim Senem Arasa.4e randevu vermişti,ama 4 buçukta girdim.İçeride bir hasta varken,beni asistanı ultrason odasına aldı hazırladı sonra 10dakika kadar yine bekledikten sonra Senem hanım geldi.Kendisi çok iyi 👍 doktor olarak tüm detayları inceliyor tek tek soyluyor.Seni de dinliyor.ayrıca normal doğumu öneriyor ,ki çoğu doktor sezeyan yancısı.Ben ilk defa gitmeme rağmen,tüm daha önceki yaptırdığım testleri tek tek inceledi.Bence her hastasıyla öyle ilgilendiği için biraz uzun bekliyoruz galiba.
Sorunlu tarafı doğuma mesai dışında gelmiyormuş.Randevu almak çok zor.ben iki ay öncesinden almıştım.bi sonraki randevuyu da birbuçuk ay sonrasına alabildim ancak.Medilifedeki diğer doktorlara göre muayene ücreti biraz yüksek.105tl sigortalı fiyatı.