Benim bir düşük bir ölü doğumum var, herşeyden ehvamlaniyorum, 1. Tremiserde 2 kg vermiştim, 2 kgde aldım,yani hamilekaldigim kiloya geldim,şimdi 18. Haftadayim yeni yeni 50-100 Gr almaya başlamıştım ki bugün baktım 1 kgye yakın vermişim,endişe ettim, suyunda azalma mi oldu, bebeğe birşey mi oldu, tedirginim yani, 2. Tremiserde normal midir sizce?