Kızlar 6+3üm dün gece mide yanmasıyla uyandım o kadar kötüydü ki.. Daha ilk haftalarda mide yanması olur mu ya minicik daha bebek de kese de. Sabah yarım dilim ekmek peynir yedim aşırı şişkinliğim var azcık yesem de, ve mide yanması hala devam.
Ne önerirsiniz? 😞